Na veertien jaar is het een kunst om het publiek steeds opnieuw te verrassen, maar de zanger is daar ook dit jaar weer in geslaagd. Het is een avond waar de ene verrassing de andere in razend tempo opvolgt. De grootste hits passeren de revue en Meeuwis weet als geen ander de feeststemming vast te houden. Maar ook met het intiemere repertoire weet de zanger de juiste snaar te raken.
Modestus & Guus
Guus: “Die eerste keer het podium op in het Philips Stadion was een van mijn spannendste en meest indrukwekkende ervaringen ooit. Het duurde zeker een liedje of vijf voordat ik weer geland was. Inmiddels voelt het stadion als een tweede thuis. Dat we volgend jaar alweer voor het vijftiende jaar in het Philips Stadion in Eindhoven staan vind ik onwijs gaaf. Als je mij aan het begin van mijn carrière had verteld dat ik vijftien jaar verder en ruim twee miljoen mensen naar het stadion zou zingen, had ik je waarschijnlijk voor gek verklaard. Ik ben zo trots op de mensen die elk jaar weer komen en het team van Modestus dat alles mogelijk maakt.”
Zakelijke markt
Al sinds de start van de reeks ontwikkelen wij vip-arrangementen. Vanuit het jaarlijks wisselende thema worden zakenrelaties ontvangen in sfeervolle ruimtes met een spectaculair menu en een exclusieve afterparty. Ieder jaar zijn we op zoek naar een nóg grotere beleving voor onze gasten!
Samenwerken met merken
In de afgelopen jaren hebben wij sales en marketing rondom de concertreeks verzorgd. Het merkimago van Groots leent zich voor samenwerkingen en merkactivaties. Voor iedere partner creëren wij meerwaarde: zo is Ziggo al enkele jaren hoofdsponsor van ‘Groots met een Zachte G’. Ze verkregen de exclusieve uitzendrechten. In samenwerking met Sligro planden we in 2017 een extra show voor loyale klanten. Ook in 2018 en 2019 vonden deze
Vele A-merken zijn succesvol gekoppeld aan ‘Groots’ en haar spin-offs. Naast Ziggo en Sligro bijvoorbeeld ook Albert Heijn, Univé, Nikon, T-Mobile, Bavaria en Coca-Cola.
Fotocredits:
Bart van Heemskerk
Set Vexy
Set Vexy