Een campagne uit het hart
BEEQUIP gelooft dat het midden- en kleinbedrijf de motor van de Nederlandse economie is. Daarom zet zij zich in voor deze bedrijven door leaseoplossingen aan te bieden, om zo mkb’ers te laten groeien. Dat hun aanpak hierin anders is dan die van de concurrenten - de grote banken - blijkt ook uit de keuze voor de nieuwe campagne: het levenslied. De nieuwe single Tranen Op Het Stuur van Henk Wijngaard, speciaal voor alle truckers op de weg, wordt omarmd in een landelijke mediacampagne van Beequip. Peter Loef, co-founder en partner: “Mensen houden van het levenslied, of je nu chauffeur bent of CEO, de emotie die ermee gepaard gaat, raakt ons allemaal. Het is een prachtig transportmiddel voor ons verhaal.”
Muzikale samenwerking
Modestus hielp Beequip om partijen samen te brengen om tot deze muzikale campagne te komen. Een samenwerking voor dit project werd gevonden in Henk Wijngaard, het boegbeeld van logistiek Nederland en zijn legendarische platenlabel Telstar. Wijngaard vond het “een eer om aan deze song en dit project mee te werken.” De zanger trapt de campagne op 8 oktober af en zingt voor de eerste keer zijn nieuwe truckerslied op een passende locatie: De Tweede Steeg, het truckers café van Midden Nederland.